Bezpieczeństwo w internecie

FTC może rozprawić się z Sloppy firmy cyberbezpieczeństwa
Zgodnie z jednym serwis telefonów kraków  z orzeczenia sądu odwołań USA Federalna Komisja Handlu ma prawo do podejmowania działań przeciwko każdej firmie, która nie chroni dane klientów.

W Stanach Zjednoczonych Sąd Apelacyjny Trzeciego Okręgu podtrzymał FTC 2012 pozew przeciwko Wyndham Worldwide, operatora hotelowego i time-share. Trzy danych naruszeń w roku 2008 i 2009 doprowadziła do FTC złożyć zażalenie Wyndham. Naruszenia skończyło się więcej niż $ +10,6 mln fałszywych zarzutów.

2014 decyzji sąd rejonowy ustali, że FTC może pomieścić firmy odpowiedzialne za nieprzestrzeganie właściwych procedur w praktykach bezpieczeństwa.

Była też inna firma, wraz z Wyndham, że zakwestionowana organ FTC w egzekwowaniu standardów cyberbezpieczeństwa mocy Ustawy o FTC. Krytycy twierdzą, że agencja nie podaje szczegółowych standardów cyberbezpieczeństwa dla firm.

Wyndham twierdzi, że decyzja o stronie serwis telefonów kraków FTC została oparta wyłącznie na jego wniosek o oddalenie sprawy. Firma twierdzi, że nadal będzie wyzwaniem FTC w sądzie.

Spółka podała w komunikacie, „Nadal utrzymują FTC pozbawiony uprawnienia do wykonywania tego typu sprawy przeciwko amerykańskich firm i nie publikują żadnych przepisów, które dawałyby Takie firmy uczciwej zawiadomienie o wszelkich proponowanych norm dotyczących bezpieczeństwa danych. Z dramatycznym wzrostem liczby i ciężkości cyberataków na obu instytucji publicznych i prywatnych, uważamy, że konsumenci będą najlepiej obsługiwane przez rząd i firmy współpracują ze sobą wspólnie, a nie przeciwników. ”

FTC był zadowolony z orzeczenia sądu.

Agencja Przewodnicząca Edith Ramirez wyjaśnił w oświadczeniu, „potwierdza uprawnienia FTC utrzymywania przedsiębiorstw odpowiedzialnych za brak ochrony danych konsumentów. Jest to nie tylko właściwe, ale krytyczna, że FTC ma zdolność do podejmowania działań w imieniu konsumentów, gdy firmy nie podejmują stosowne kroki w celu zabezpieczenia poufnych informacji dla konsumentów. ”

FTC winę operatora hotel za stosowanie praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa, że „dane osobowe w sposób nieuzasadniony i niepotrzebnie narażonych konsumentów do nieautoryzowanym dostępem i kradzieżą.”

FTC twierdził, że hotele spółki przechowywane serwis telefonów kraków informacje o kartach płatniczych, wyraźne, czytelne tekstu, jak również za pomocą bardzo łatwo odgadnąć hasło, aby dostać się do swoich systemów zarządzania nieruchomościami. FTC twierdzi również przedsiębiorstwo nie używać „łatwo dostępne środki bezpieczeństwa”, na przykład, firewalle, że dostęp granica pomiędzy systemami firmy zarządzania nieruchomościami, sieci firmowej oraz ich Internecie. FTC powiedział, że polityka prywatności Wyndham stwierdza z firmą zabezpieczenia danych klienta „z wykorzystaniem metod zgodnych ze standardami branżowymi.

Wyndham twierdził, że jego zachowanie nie pasuje do definicji Ustawy o FTC o „niesprawiedliwe” Spółka twierdziła, że były one ofiarą przestępców. Odwołania sądu sędzia Thomas Ambro odrzucił argument i napisał w swojej decyzji, że firma „oferuje żadnego uzasadnienia lub organ do tej zasady, możemy myśleć o równych sobie.” Pisał też, że działania danej firmy może być nieuczciwa, jeżeli jest prawdopodobne, aby spowodować szkodę dla klientów, a także urazy spowodowane przez osoby trzecie były przewidywalne.

Argument Wyndham, że zasady cyberbezpieczeństwa FTC są zbyt ogólnikowe, również został odrzucony przez Ambro. On napisał. nieuczciwy standardem w ustawie FTC skupia się na znaczną szkodę dla konsumentów, że nie można racjonalnie uniknąć siebie. Dodał też: „Chociaż daleko od precyzyjna norma ta informuje strony, że odpowiednie zapytanie o to analiza kosztów i korzyści.”

W mojej opinii, myślę, że orzeczenie sądów jest dopuszczalne. Wierzę klientów cenne informacje powinny być bardzo chronione. Spółka powinna podjąć środki ostrożności w ochronie swoich klientów i odpowiedzialność powinna polegać na firmie, która nie je chronić.

Facebook

 
} ) ( jQuery );